stockholmslördag del 2



Som sagt var vi ute på Djurgården med familjen första halvan av dagen. Sedan tog familjen spårvagnen in till stan igen och Jens och jag bestämde oss för att promenera istället.




På väg in till stan mötte vi en tjusig svan!
Sedan vilade vi på hotellet ett par timmar ...


... och vips ("vips") såg jag ut såhär. Hej hej!


För det var mammas födelsedag och vi blev bjudna på middag på Le Rouge i Gamla Stan.



Det var svårt att välja bland allt gott på menyn (till och med för vegetarianer som mig). (Jag valde ugnsbakad blomkål till slut.)






Det här är mammas "ja, men nu får du väl ge dig med kameran"-min. :)


Det här är min pojkväns luriga min. :)


Och det här är min sjuuukt smarriga semifreddo.


Lisa håller pli på min bror, det är bra!


När vi hade ätit och njutit och pratat i några timmar gick "vi ungdomar" som Lisa säger vidare till Corner Club för drinkar. Och då var jag upptagen både av sällskapet och min drink, så då blev det bara den här bilden. Skål och tack för den här prima lördagen!

No comments :

Post a Comment