trevliga trion går runt stora delsjön



Som sagt hade vi bestämt, förra helgen, att vi skulle umgås (man måste boka in helger i förväg för annars är det någon som är bortrest på någon grej), och när vi umgås, då går vi ut. Men eftersom det fanns en fest att förbereda för på kvällen, så kunde vi inte ta någon heldagsutflykt. Det blev ett varv runt Stora Delsjön istället. Och alla färger var så vidunderligt fina.







Jag tog med mig Kyle också, för vi hade precis suttit i köket och pratade om tråkiga saker när jag skulle gå ut, och då behöver man ju lite träd och luft och sådant, det är sen gammalt. Men annars var det det vanligaste gänget.






Utflykt utan fika är ej ett alternativ. Varm choklad måste man ju ha, och Johanna hade bakat så himla goda bullar.



Och dessutom hade hon sytt en ny svamptröja som hon bad mig fotografera lite, och jag är ju inte den som är den!


Bäst matchning med höstskogen var det nog ändå Lisa som stod för. :)

Ēriks Ešenvalds (& Baylor University A Capella Choir) | Stars

No comments :

Post a Comment