cowgirls



Kolla här då, där sitter jag och Anna och sjunger musikalcountry (foto: Carolina Månsson)!


Jag har ju varit med i en föreställning de senaste veckorna - Sverigepremiären av musikalen Cowgirls. Det var rasande intensivt och mycket att hinna med samtidigt som jag har alla mina jobb att sköta, men allt gick bra! Nu i efterhand är det rätt skönt att det är över, just eftersom det gick åt så mycket tid. Men det var också väldigt roligt och framförallt fantastiskt lärorikt - som alltid när man tar sig an sådana här projekt. Det bästa var att få sjunga musikalcountry. Så jäkla kul att bara twanga järnet och gasta på. Tänk vad mycket musik det finns att lära sig därute? Och att spela teater. Det var länge sedan jag gjorde det.


Mo & Mickey! (Eller Bill och Bull som Sebastian kallade oss när han var och såg föreställningen, ha! Inte första gången vi får höra det.)


Anna under en av våra många långa väntetider (vi hade ganska mycket tid då vi inte var på scen, vilket var lite tråkigt förstås eftersom det var så himla roligt att sjunga :)).


Vad ger ni mig för det här sminket va? :)


Här är vi allihop! Många reptimmar och erfarenheter rikare.

No comments :

Post a Comment