också i oktober



I oktober hände också detta:




Elin och Elliot var och hälsade på på lördagsfrukost! Så fint att träffa dem.


Jag hittade en drös gamla ramar från en utställning 2009. Bilden på Robin som satt här bakom hade färgat av sig (?!) på glaset.



Tenorrep och sopransmink före en av Hjälp!-föreställningarna vi gjorde.




Och efter sista föreställningen (för den perioden - snart spelar vi igen) gick vi till Tullen på Mariaplan och åt mat och var trötta men lyckliga.


Världens finaste lägenhet bor jag i faktiskt. En alldeles vanlig och ändå världens finaste, tänk det.


Och den här då! Glärh!



Sen var Jens och jag på Berzelii och åt eftermiddagsbuffé. Tröttnar ju aldrig.


Där ligger jag på golvet hemma hos Mattias och repar inför Warsawaresan! Mycket bra med band i vilka jag kan repa liggande. Blues är praktiskt på det sättet, man kan bete sig hur som helst och ändå sjunga högst rimligt.


Frukost på Steinbrenner en annan dag.



Jag var med några dansvänner på klubb (! "Ute och dansar" på ett "uteställe" som en annan ungdom!) Swingotheka (efter en förfärligt trevlig förfest hemma hos Pernilla). Electroswing - så konstig grej och inte lika bra som riktig swing! Men dans är ju kul.


Sen fyllde mamma år och då åt vi tårta.

Det var det hela!

Låpsley | Falling Short

No comments :

Post a Comment