höst & bröst



I lördags var jag bjuden på en så himla strålande fest! Det var Julia som fyllde år och bjöd in till Höst & bröst (ja, festen hette så).


Födelsedagsbarnet!



Vi åt helt fabulös knytis-tapas-mat.




Och hade femkamp. Det slog mig så tydligt på den här festen hur mycket roligare jag tycker det är med fester där man gör saker (leker lekar!!!) än fester där man bara sitter och hänger vid ett middagsbord? Hur kan jag inte ha kommit på det förrän nu, fast jag alltid har tyckt det? Knäppt.


Åse sjöng en egen översättning av Saving All My Love For You till en fabulös karaoke-bakgrund. Vi vred oss av skratt. Det allra fabulösaste med det var kanske att det är omöjligt för denna kvinna att sjunga fult och dåligt fast hon anstränger sig. Somliga folk alltså!


Tack för festen vänner! I ett sådant sällskap kan det inte gå fel.

No comments :

Post a Comment