sommarens första bad



Ja, nu har jag äntligen badat. I morse, innan vi åkte från Stockholm. Jag vet - det är väldigt olikt mig, som älskar att bada, att inte ha varit i vattnet förrän nu. Jag har haft så dålig timing med att vara bortrest eller förkyld eller upptagen med danskurser hela dagarna medan det har varit gott väder. Det har känts väldigt konstigt. Men nu är i alla fall badsäsongen inledd (och jag hoppas att den blir längre än ett bad).


Vi har varit i Stockholm som sagt, kom hem nu för några timmar sedan. Det har varit en strålande Stockholmssemester precis som förra året, och precis som förra året fick vi låna Johannes och Emelies superfina lägenhet i Gröndal. Det var så lyxigt att bara kunna vakna och kliva ned till vattnet och hoppa i i morse.


Det kommer massvis med foton från Stockholm, förstås. Jag ska försöka pytsa ut dem med jämna mellanrum. Imorgon flänger vi iväg på nya äventyr, så vi får se hur mycket jag hinner redigera. Ja, efter den här sommaren med alla resor, upplevelser och äventyr blir det skönt med vardag ... även om det förstås blir en alldeles ny typ av vardag i år. Jag ser så mycket fram emot alltihop!

Sarah McLachlan | Angel

No comments :

Post a Comment