skymning i rosendals trädgård



I söndags åkte Jens och jag till Stockholm. Det har varit fem väldigt fina dygn, och vi började med det fina alldeles direkt när vi kom dit. Tillsammans med Jens mamma och småsyskon åkte vi Rosendals Trädgård för en kvällspromenad alldeles när det började skymma. Ljuset var magiskt och jag var förtrollad i största allmänhet.



GLÄRH





Syskonen! Tio år mellan varje. Fint att ha dem alla tre såhär.



GLÄRH igen!


Oda och Axel var mest upptagna med att fånga Pokémon.



Själv hittade jag en labyrint som jag prompt skulle hitta in till mitten i.


Snyggt par va!




Mer Pokémon, gissar jag.










Ljuset blev bara mer och mer sagolikt allteftersom kvällen rann iväg.



Och till slut var det dags att bege oss hemåt igen. (Trippel-glärh på den här bilden och det där skrattet, förstås.)

1 comment :

  1. Vad fin fotot på blomsterängen är!!!
    Och vad god den där glassen i ett annat inlägg verkar.
    Och vad fina ni är, och du! Fin mönsterkombo - jag vill också ha den där fjärilströjan!

    Nästa gång jag är i Stockholm vill jag också till Fotografiska med någon typ av barnvakt (eller alltså, utan barn och barnvakt egentligen).
    Som du märker har jag plöjt i kapp här inne ikväll och slutligen vill jag bara påminna om de däringa bröllopsbilderna!
    Stor kram!

    ReplyDelete