en eftermiddag på havet



Men vad har vi här då? Kollegor på en båt! För när vi hade personalavslutningsdag (eller vad man ska kalla det?) ute på öarna härom veckan, då blev det båttur. Hurra!


Jag åkte i en större båt där man kunde sitta inomhus ... Vilket var ganska skönt, eftersom det blåste litegrann den här dagen. Bland annat de här fina kollegorna satt i samma båt (heh):







Och en liten minimatros hade vi också med. :)


Det var tänkt att det skulle fiskas makrill. Inte av mig förstås, men bland annat Karin försökte en stund.


Det blev dock inga makrillar (och lika glad för det var jag) så efter ett tag åkte vi in till Hönö och hade picknick istället.



Allt som allt en himla fin eftermiddag! Jag är ju så glad att jag får jobba därute. Ibland förbannar jag pendlingen, men oftare är jag bara glad över att jag får ha det så fint omkring mig, i människor såväl som natur.

No comments :

Post a Comment