söndag med semlor och blues



Söndagen för precis en vecka sedan var en sådan fin söndag. Jag fick plats med allehanda trevliga saker.



Först var jag och Sebastian på förmiddagsfika hos Markus och Anneli. Vi skulle prata bröllopsmusik eftersom Sebastian och jag ska spela musik på deras bröllop i maj. Det blir nog superfint tror vi! Extra fint för mig eftersom ett par av låtarna är av ett band som jag själv introducerade för Markus när vi gick på högstadiet.


Frampå eftermiddagen sjönk solen över ett tunt litet snölager och det var precis lagom krispigt i luften.


Mattias och jag träffades och kände på några blueslåtar vi eventuellt ska lägga till i vår repertoar. Vi ska ju spela blues i Madrid i år igen, tokigt!



På kvällen hade vi organisatörer Blues Garden-möte. Det börjar ju närma sig årets mest maxade och skojigaste helg. Tänk att det redan är tredje året med vårt älskade Blues Garden!


Som avslutning på detta inlägg tar vi Lisa, högst skeptisk till det märkliga tyska godiset som vi fick av Annette förra helgen. :)

Danny Saucedo | Dör för dig

No comments :

Post a Comment