gelato och gympaskor i oktober



2 OKTOBER En vanlig middag med Jens hemma hos mig. Jag tog kort på den eftersom jag var nöjd med att jag hade lagat mat efter ett recept som jag inte hade testat förut och så blev det så gott.




4 OKTOBER Söndagspromenad bort till Råda Gelato i Linné. Så hiiiimla smarrigt. Gå dit.


Och så en på hemvägen bara för att den var fin.



Samma eftermiddag åkte Jens hem och jag var lite trött och ledsen över det och Trevliga Trion med bihang kom över på kvällsfika och skålade i varm choklad. <3


8 OKTOBER På väg hem från träningen. Tyvärr lyckades jag överanstränga (?) nånting på ovansidan av foten (?) så att den gjorde ont i vissa lägen, så sedan vågade jag inte träna på två veckor. Surt!


9 OKTOBER Jag och mitt monster. Han håller mig sällskap när jag sover.


Och så en morgonpromenad på det.


14 OKTOBER Frukostmöte med Blues Gardeners. (Vi har fått upp hemsidan nu förresten! Den är så himla tjusig och innehåller en massa smidig information om den finaste bluesdansworkshopen i världen. Här är den.)

No comments :

Post a Comment