en söndag på hösten

Söndagar alltså. Kanske min bästa dag. I alla fall på hösten. Söndagar på hösten. Det är nog det bästa.

Här är en:


Dagen efter mitt våffelkalas vaknade jag till denna pakethög. :) (Kan inte förstå varför inte alla människor sparar på presenterna till efteråt? Man måste ju få dra ut på firandet lite tycker jag, och under själva kalaset är ju ändå allt så roligt hela tiden.) För övrigt, ser ni min nya jordgubbsmössa?! (Just det paketet öppnade jag i morse.) Min förra försvann i vintras och jag blev ganska ledsen över det eftersom de är svåra att hitta i vuxenstorlek. Vad gör min bästis då? Jamen han tar och stickar en ny. Alltså! <3


Efter frukost tog jag med mig denna den vackraste av män ut på promenad.


Vi svängde in på blomsteraffären för att skaffa färg till en affisch jag håller på med. (Kände mig som Elsa Billgren! Hon håller ju alltid på och köper blommor till olika jobb.)


Sedan gick vi hem längs Vasagatan. Hösten i Vasastan <3 <3


Eftermiddagsfikat var redan kirrat i form av presenter från mina vänner.


Sedan begav jag mig ut igen. Alltså kollaaaaa!


Jag hamnade på Guldheden, för det var ju dansdags.


Nämligen denna månads Balboa Boost.


Denna extremt söta kvinna var också med.


Och efter ett dag när jag hade dansat av mig promenerade jag hem igen, för vi skulle ha Blues Garden-möte i mitt kök (vilket jag glömde fota).


(Ja, om ni hade missat det så är den här nu: tiden för höstliga detaljer i närbild. Aaaah jag älskart så mycket att jag nästan spricker.)

En Vogue | Free Your Mind

No comments :

Post a Comment