johannes + emelie

Jamen kolla vilka mer som har gift sig denna sommar? Mina kära vänner Johannes och Emelie! För själva vigseln smög de iväg i en trädgård och hade bara familjen omkring sig (ja, jag grämer mig fortfarande över att inte få vara med, men vissa beslut ens vänner fattar måste man ju acceptera - tyvärr), men porträtten fick jag äran att ta. Här är de:





Hur fina?!





Här kommer hela familjen!




De två här ovanför är nog mina favoriter. :)


Och lite den här, Andor är så nöjd över att ha handen innanför Emelies urringning (även kallat tutthand). :)


Så länge Johannes och jag har känt varandra (tretton år) har han ständigt och jämt försvunnit iväg till andra hörn av världen. Den här hösten + vintern är det Japan (och hade det inte varit för att jag ska åka till Senegal över nyår hade jag åkt dit och hälsat på). Kom hem snart, familjen! Stockholm är för tok långt bort, men trots allt bättre än Japan.

Esbjörn Svensson Trio | Elevation of Love

No comments :

Post a Comment