GBGLX del 2



Dags för fortsättningen av GBGLX! När vi hade picknickat och barhängt och jag varit hemma och tagit en eftermiddagslur bredvid Jens blev det kväll och galej igen.


Det var final i Jack and Jill-tävlingen. Jag lekte med lite nya blixtleksaker och blev bara så himla nöjd med bildeerna, fina va?






Och så vips var tävlingen slut, men fotosugen var kvar, så jag tog en vända till med kameran. Här är Susannes vackra frisyr ...









... och en massa mer dans! (Så även för min del, förstås, så så värst mycket fotande blev det ändå inte.)


Gentlemen & Gangsters spelade.


Och kolla vem som dök upp! Carl, som var med i bandet förr men som flyttat till USA, klev upp och var med under de sista låtarna. Det var superkul att höra hans finfina sångröst igen.




Som extranummer klev de ned i publiken och fortsatte musiken från dansgolvet, sin vana trogen. Sedan var klockan närmare två och Götahof stängde, så vi begav oss mot Guldheden för late night.



Där var det mys, dans, våfflor och jam! Jag sjöng och fick en massa applåder, tack tack!

(Vid fyra eller så var Jens och jag trötta i kroppar och själar och vinglade hem till min säng, men vi hörde att folk dansade till halv sju. Tokar!)


Så hoppar vi raskt ett halvt dygn framåt i tiden, till söndagens tedans.


Selmar kom hit från Tyskland! Det var ju himla fint att se honom igen!







Dans dans dans och ett långt härligt gött dansjam på det, och sedan lade jag undan kameran för den här helgen.

Tack tack tack alla inblandade för en grym danshelg! Vi gör väl om det nästa år?

No comments :

Post a Comment