en sommarfredagkväll i göteborg



När vi hade kommit hem från landet var det kulturkalas i stan och lite gratiskonserter och annat jox. Vi valde Sofia Karlsson på Kungstorget. Jistanes vad fint den människan sjunger alltså! Jag har aldrig hört henne live förut, men det var mycket värt.


Åse var också med och tyckte också att det var bra. :)



Sedan skulle Åse åt ett annat håll och Jens och jag promenerade bort mot Andra Lång för att träffa Anna, Erik och Jennie.



Så fint att träffa Jennie igen! Det var längesen.


Det dracks drycker och hades allmänt trevligt. Det är så lyxigt när jag får umgås med både Jens och mina vänner samtidigt (inte alltid lätt att lösa rent praktiskt med distansförhållande).


Efter ett tag fick man inte sitta på gården längre, så då gick vi in.



Vi firade att Anna har fått förstahandskontrakt på sin lägenhet. Hurra!


Sedan gick folk till Yaki-Da, men jag skulle jobba dagen efter, så Jens och jag gick hem och lade oss istället. Godnatt!

Sofia Karlsson | I denna ljuva sommartid

No comments :

Post a Comment