en fredagsnatt i herräng



Fredagskvällen, som var min sista kväll i Herräng, började här; en promenad till förfesten med Karin, Fia och Bertil.


Och fortsatte här, med en improviserad förfest-cabaret med ett gäng andra göteborgare. Helt hysteriskt och väldigt, väldigt roligt.


Gruppbild! (Hur fick vi ens plats så många i det lilla huset?)


Det var Become your opposite-tema på veckans fredagsfest och när vi kom fram till Folkets Hus var allt uppochner!


Fika vid halv fyra. Så gott.


Filip hade gått all in för det här med Become your opposite. :)


Fia tog några fina bilder på mig. Jag hade en strålande dans- och umgängeskväll och vad alldeles glad. Hej hej! :)


Alltså ser ni håret? Such perfection! Och jag gjorde inte ens nåt.


Henrik och Ina var också fina och glada!


Framåt femtiden på morgonen började vi bli aningens trötta. Eller hur, Mio? :) (OBS! Minen är fejkad. Riktigt såhär trött var hon inte. :))


Alba och jag däremot, vi var precis såhär trötta. Det är ganska rart faktiskt. :)


Och så Gas och Mattias, fräscha och stiliga som alltid!


När jag hade tagit min (vad jag trodde) sista dans för kvällen vid tjugo i sex såg dansgolvet i stora salen ut såhär.




Men på väg ned för att byta skor och hämta mina saker gick jag förbi ett stealingjam, och var tvungen att stanna och både dansa och fota en liten stund extra.

Dagen efter var min Herräng-vecka slut och det var dags att åka hem. Jättetrött, jätteglad och fylld med upplevelser och utmaningar. (Jag planerar redan för nästa år. Jag tror nog inte att jag kan vara utan Herräng.)

Duke Ellington | Johnny Come Lately

No comments :

Post a Comment