också i maj



1 MAJ Morgonpromenaden på månadens första dag.


2 MAJ Kristian bjuder in till middag i sin alldeles nyinflyttade lägenhet, men misslyckas till skillnad från Niclas, Mattias och Elin med att själv hamna på bild.


4 MAJ Jens följer mig till stationen dagen efter sin födelsedag, i jättelångt hår och utan skägg till skillnad från en månad senare. :)


8 MAJ "Nu var det väl ett år sedan vi lyckades med att ses, så det kanske är dags?" undrar Bersa i ett sms. Helt klart dags!


9 MAJ Storhandlar med min söta mamma.


13 MAJ Spelning med mitt band The Sky is Crying på Hängmattan. Så himla roligt! Och så mycket folk! Jag gillar mitt bluesband!


14 MAJ En mobilbild från femtimmarspromenaden i Bokedalens naturreservat (mer här).


15 MAJ På väg hem från spårvagnen.


16 MAJ The Sky is Crying spelar i Uppsala! (Mer här.)


17 MAJ Morgonpromenad och hotellfrukost i Uppsala, man tackar.


22 MAJ Morgonpromenad i Malmö.


23 MAJ Födelsedagskalas hos Johanna. Bara trevligt och gott hela lördagen lång!


25 MAJ Extremt stiliga moln på Guldheden. Åh, vad jag tycker om när det är moln som får mig att stanna upp, att jag försöker fortsätta gå men liksom måste stanna en gång extra och bara dricka upp dem.


26 MAJ Rep inför kvartettsång på fysioterapeuternas examsnceremoni. Roligt att få sjunga "det gamla vanliga" (Den blomstertid, En vänlig grönska och det) - men i kvartettform. (Och i efterhand kan jag berätta att det gick fint och var väldigt uppskattat.)


27 MAJ De har ställt ut konst längst min vanliga morgonpromenadsrunda! Jag tycker mycket om den.


28 MAJ På vårens sista rep med Amanda leker vi. Det är det vi är bäst på. :)


30 MAJ Hallon till Mariannechokladmoussen.

Sam Smith | Like I Can

No comments :

Post a Comment