vårfesten

I fredags hade Anna, Gustaf, Erika och Leander fest. Inte för någon annan anledning än den att de ville ha en fest. En mycket rimlig anledning!


Det började med inbjudningskort. Fint va? Det var jag som designade.


Men själva festen började med välkomst-perfomance, såklart. :)


Det var en hel massa trevligt folk där.


Det fanns sånghäften och vi sjöng. (Det är så roligt att ha med Jens på fester, han tycker liksom att vi är så konstiga som 1) sjunger, 2) dessutom sjunger i stämmor, och 3) har spex/ öppen scen/ improvisationer och sånt på våra fester. Jag ba, va? Vad gör man annars på fester?)


På tal om impro så hade Anna och Elin improviserad musikal (där man ropade "Säg det med en sång!" när som helst, och så improviserade de en låt kring replikerna som just sagts).


Allt till publikens jubel, förstås.


Vi lekte lekar.


Mitt lag vann i kasta pappersflygplan längst-grenen! Här är mitt flygplan. Det flög jättelångt!


Och sen hängde och kalasade vi resten av kvällen (det blev dans och jox också såklart, men då fotade jag inget).


Och nu har min bästis åkt till sin syster i Australien och ska vara borta i tre veckor. Jag räknar inte ned dagarna riktigt än, men snart. Anna! Du är bäst! Tack för festen!

St. Lucia | The Way You Remember Me

No comments :

Post a Comment