the sky is crying i uppsala

I lördags spelade jag med mitt band the Sky is Crying på swingkväll på Grand i Uppsala. Det var ju så himla kul!


Här är resten av mitt band, Marcus och Gustav. Några av de bästa personerna jag vet att spela med. Blir aldrig besviken.


Uppsala är fint, tycker jag.


Och det var vårt hotell också. Supermysigt!


Och såhär såg det ut på Grand.


Det inte helt oävna bandet Stockholm Swing Allstars spelade i stora salen (vi varvade, så när vi spelade hade de paus och tvärtom). När vi hade paus passade jag på att gå ned och knycka en dans. Mycket bra.


Alltså detta med att stå på scen och sjunga blues medan folk dansar till vår musik, det är verkligen bland det bästa jag vet. Så vansinnigt roligt. En ära, till och med. Och hur glada och nöjda folk var efteråt, berörda till och med! Jag tror att det var succé. (Fotat av Steve Lade.)


Dagen efter var det regnigt och dant när vi gick för att hämta bilen på parkeringen vi hittat.


Och sedan bar det iväg hemåt. Och nu vill jag bara spela mer och mer och mer!

No comments :

Post a Comment