födelsedagsfest i kollektivet

Förra helgen hade Karolina födelsedagsfest. Det ville jag inte missa och det var jag mycket mycket glad för att jag inte gjorde.


Bra början: Mötte dessa kvinnor redan på spårvagnshållplatsen.


Födelsedagsbarn med quiz!


Jag älskar quiz! Trots att vi inte ens vann.


Åse var där! Ja, hon bor ju också i kollektivet, så det var inte så konstigt.


Hon är ju en av mina favoritmänniskor att fota. Det slår mig att jag borde göra ett samlingsinlägg med bilder på Åse från 2009 fram till nu. Gud, vad jag skulle skratta. :)


Åse visade sin nya musik-pryl som kan spela musik i frukt och sånt.


Sen blev det midnatt eller så och några gick hem och vi blev precis lagom många kvar för att spela rita- och gissaspelet (jag kommer aldrig ihåg vad det heter på riktigt). Det är helt hysteriskt. Jag hade så himla roligt.


Åh, vad jag har saknat dessa människor den här vintern då jag har varit stressad och prioriterat dåligt!
Grattis igen Karolina och tack för festen! Det var precis vad jag behövde.

Madeon | Pay No Mind

No comments :

Post a Comment