espanish blues festival pt I

I helgen var jag i Madrid! På Espanish Blues Festival, en av de absolut trevligaste och bästa danshelgerna jag haft någonsin. Kursen var superbra (och nivån på mina kurskamrater var garanterat den högsta jag varit med om), sällskapet varmt och gott och danskvällarna snudd på magiska. Här är första klumpen med bilder:


Jag flög ihop med dessa två sötnosar.


Framme på vårt hotellrum. :)


Sedan blev det raskt lördag (jag fotade inget på fredagens danskväll - jag var för upptagen med att dansa, och med att sjunga. Jo, det är sant, organisatörerna hade bett Mattias och mig att sätta ihop ett litet set på en halvtimme, vilket vi förstås gärna gjorde. Så brutalt kul att sjunga för dansare!). Det här var utsikten från vår kurslokal.


Vi hade lektion med Dan & Jenny.


På lunchen tog jag en promenad i Madrid. Det var t-shirtväder och alldeles ljumt och grönt och rosa överallt.


Mattias (dagens födelsedagsbarn!) på middag på kvällen.


Och sedan blev det danskväll och -natt, men de bilderna kommer i nästa inlägg!

No comments :

Post a Comment