trevliga trion med bihang har myskväll

Igår hade vi mellandagsmys med Trevliga trion (Johanna, Lisa och David) med bihang (Sebastian och jag). Det var grymt bra för själen.


Det gosades en del.


Det fanns massor med choklad och Lisas hemgjorda julgodis. Mariannebräck alltså?! Så löjligt gott.


Det fanns marmelad.


Det målades naglar inför nyårsfesten med påfågelstema. (Jag är lite purken över att jag missar det kalaset, men jag är ju annorstädes på nyår, någonstans där jag trots allt längtar efter att vara.)


Vid midnatt, när det (nästan) inte fick plats mer fika i oss, började vi spela ett galet spel som heter RoboRally. Jag missförstod reglerna i början och sumpade allt, kan man säga. :)


Sen kom glassen fram. Och jag är ju inte den som är den.


:)


Alla sov över! (Johanna väckte oss halv tolv. Vad gott jag sov!) Vi åt super-brunch. Super-brunch är som vanlig brunch fast mer.


Klart super-brunchen innehåller choklad!

No comments :

Post a Comment