tre dagars ögonblick


Blandat trams från början av förra veckan:


Gröna Faran, Johannas och Davids bil, mår inte så bra, så efter måndagsdansen fick jag promenadsällskap av Trevliga Trion för en gångs skull. Det är lyx. (Och nej, jag vet inte vad de håller på med på bilderna. :))


Mittermins-APT på Öckerö = träffa sina kollegor! Det får jag göra alldeles för sällan. Dessutom fick jag färjesällskap på hemvägen av fina Elin. Sånt som gör arbetsdagen bättre.


Filosofiska bastuklubben har eftermiddagsträff. Så jävla snygga kvinnor all around. Och världens peppigaste och mest stöttande gäng. (Också: Simmar några längder, inte fort, men jag känner mig stark. Dyker flera gånger bara för att det är så himla roligt. Bastar. Går naken förbi den stora väggspegeln och tänker "jajamen! Skapligt fina former alltså! Bra kropp!". Det är bara vid de här tillfällena jag får för mig att tänka att jag är nöjd med mina former.)


Dirty Loops live! Som jag längtat. Och så sjukt bra det var. Svängigt, roligt, peppigt och bara helt grymt. (Ursäkta bildkvaliteten, men jag ville bara dansa och inte ha en stor bökig kamera i vägen.)


Första kolsvarta färjeturen för den här hösten; nu är det slut med solnedgångarna över havet. Men jag trivs ändå och kommer nog fortsätta trivas med min onsdagspendling tills det snöblandade regnet kommer in.


Svänger förbi Anna sent på kvällen för att låna hennes resväska (eftersom jag försent kom ihåg att min egen gav upp mot slutet av sommarens pärlband av äventyr). Älskar denna kvinna så mycket.

Dirty Loops | Don't Stop the Music

No comments :

Post a Comment