mot berlin!



(Foton på mig och Mattias av världens bästa Joel Höglund)

Idag åker jag till världens största bluesdansläger i Berlin. Det är helt galet. Jag har haft så mycket omkring mig i september, så mycket som varit roligt och omtumlande och viktigt, att jag inte alls har hunnit förbereda mig varken mentalt eller fysiskt på fem dygns bluesdans. Jag har dessutom sovit dåligt på senare (framför allt i form att jag vaknar av mig själv flera timmar tidigare än jag borde och inte kan somna om), och har börjat misstänka att jag är stressad över något jag inte vet om, vilket bekymrar mig. Med det sagt: Idag åker jag till Berlin. Och det får bli som det blir. Jag hoppas på underbart. Jag har ju sällskap av nästan hela bluesfamiljen; hur kan det gå fel?

Som vanligt dyker det upp några inlägg medan jag är borta. Och efter hemkomsten gissar jag att man kan förvänta sig bildbomb här i bloggen. Om jag inte har varit för upptagen med att dansa blues för att fotografera Berlin. Vi får väl se. :)

Klabbes Bank | Berlin

No comments :

Post a Comment