bandet



Åh, de här människorna. Jag vet att jag säger det varje gång och jag känner det varje gång. Jag kan ta med något jag skrivit till dem, en skiss, några ackord och platta toner, och de skapar magi av det, formar allt till magi i sina instrument. Vi har en smått omöjlig repsituation (försök pussla ihop det här: Anna kan aldrig vardagar dagtid, Per kan inte måndag och tisdag kväll och ganska sällan helger, jag kan inte onsdag och torsdag kväll, och Malin kan nästan aldrig helger. (Fredrik pluggar fortfarande, han kan nästan jämt. :)) Det är en rätt svår ekvation som verkar resultera i rep en söndag varannan månad eller så), men bestämde oss för att ändå försöka spela in några låtar i november. Längtar!

(Och om ni inte har gjort det än kan ni ju lyssna på Not Enough Sun And Yet, som är en dikt av Maya Stein som jag har tonsatt, och som vi spelade in förra hösten, tills vi nu har spelat in ny musik. Här är den.)

No comments :

Post a Comment