vårens morgonpromenader



Visst är det fina bilder den här vändan? Jag har en ny telefon! I slutet av mars gav min gamla ärvda slutligen upp. Då fick jag låna en iPhone 4 av min vän Daniel, och nu har min alldeles egna nya dykt upp (en 5c, för den som bryr sig). Det är så roligt att fota med min nya lilla vita bebis!

Och så ljuvligt att vara ute och gå på morgnarna nu när det är ljummet och ljust. Jag märkte när jag var bortrest i helgen hur mycket jag behöver det. Vaknade trött och emotionellt sliten (det är ganska påfrestande att vara på resa med en stor grupp trots allt), men så fort jag kom utanför dörren i mina gympaskor kunde jag fylla lungorna med luft och bli mig själv. Jag älskar mina morgonpromenader och vad de har betytt för mig de senaste arton månaderna. (Jag fotar varje gång jag morgonpromenerar, men alla de bilderna får inte plats i det här inlägget, det här är bara mina favoriter. På instagram heter jag kristinladstrom, för den som vill se mer.)

Brand New Heavies | You Are the Universe

No comments :

Post a Comment