två veckor i livet


Det har varit mycket i ett par veckor, på alla mina jobb och med mina projekt. Jag harvar på. Sover och äter, men vilar dåligt. Dansar istället och går på den glädjen som bränsle i någon dag eller två. Och mina morgonpromenader, de är det sista jag stryker i stressiga lägen. Nu, de senaste dagarna, har äntligen några av de stressiga bitarna lossnat och allt ljusnar. Här är lite blandade saker som hänt de två senaste veckorna:


Elin Engberg & Hannah Shermis spelade på KoM. Så sjukt himla sjukt bra är de, man fattar ju inte att man har så grymma vänner.


Åkte och storhandlade med mamma en förmiddag bara för att det är trevligt.


Dagens verklighetsbloggande ser ni ovan. Diskar inte så mycket den här veckan. Låg prio på det.


Frukost till skidor på teve. Älskart! Extra roligt med Vasaloppet i år eftersom jag hade flera galningar i släkten och bekantskapskretsen att heja på. Är så himla stolt över er som höll i under de gräsliga förhållanden som var! (Erika - du är fantastisk! Helt fantastisk! Här har Erika skrivit om hela alltet.)


Röj- och städdag på Amandas teater. Det är ju extremt lyxigt att vara med i en kör som faktiskt har en alldeles egen lokal med blackbox och allt. Och har man en egen lokal måste man också fixa med den. Jag kom lindrigt undan eftersom jag hade till uppgift att fota vår fina och nystädade lokal till hemsidan. Sedan åt vi middag, men fotande till bloggen har hittills mötts av skeptiska miner från Amandianer, så det blev inga bilder från trevligheterna.


Dock hade vi en liten gäst som inte protesterade när kameran kom fram utan bara kravlade närmare och närmare.


Fyratimmarsrep med mitt älsklingsband. Malin och Fredrik höll humöret uppe!


Jag övningskörde till Kungälv och var svinglad. Det gick så himla bra! Jag börjar liksom kunna fatta själv vad jag ska göra utan att Johan säger det! (Ibland.) Foto av Johan förstås.

Amanda | Wangol

No comments :

Post a Comment