helgen v. 2



Fredagslunch med Åse. Jag älskar ju att fota denna fantastiska tokperson, hon har så många uttryck.


Började lördagen med en stunds pianoövning. Skönt.


Sen gick jag på Martina och Patriks examenskonsert. De sjöng musikal. Jag gillar musikal.


Efteråt mötte jag upp Kristoffer på favoriten Juicekällan. Vi köpte varsin smoothie (Blueberry Dream för Kristoffer, Kiwi Chocolate för mig) ...


... och gick hem till mig och gick igenom filmfestivalsprogrammet. Hurra!


På kvällen var det stomp off (=terminsstartskalas på dansen). Jag hade en prima danskväll och kände mig inspirerad till att ... ja, till att dansa mer. :) Orkade inte fota nån mer dans eftersom jag redan övat på det i veckan, men här är Lisa och Johanna under vår fikapaus i alla fall.


Dagen därpå ringde mamma och sa att de ju ändå skulle köra till tippen med sin gran, så de kunde lika gärna komma och klippa ned min. JA TACK. Så himla lyxigt att vara snart trettio och bli bortskämd av sina föräldrar på detta vis <3


Söndagkväll och bluesfamiljen ballar ur totalt efter ett fyra timmar långt planeringsmöte. Allt som vanligt alltså.

Wynona Carr | Please Mr Jailer

No comments :

Post a Comment