förra veckans tröst


Jag hann inte färdigt med min uppsats. Det var ju exceptionellt snöpligt och får mig att tänka mycket på min allmänna värdelöshet etc. Det blev tydligt förra måndagen att jag inte skulle orka/ hinna, så i förra veckan tröstade jag mig såhär:


Måndag | Middag och mys hos Johan och Sandra. Sandra stickade medan Johan och jag lekte med min kamera (jag försöker lära mig att filma med den, nu när den kan det och allt. När jag väl har lärt mig kommer det bli hysteriskt! Det är hysteriskt redan, men det får ni inte se :)).


Sen åkte jag upp till Guldheden och dansade balboa. Då har jag sådana här skor.


Sara och Sebastian dansar balboa + kvällens DJ, Kate


Tisdag | Tuesday is Bluesday. Sara och Ida fikar.


Onsdag | Anna kommer förbi för eftermiddagsyoghurt och sällskap.


Torsdag | Det blev visst mer dans! Här Fia och Elma.

Jag ligger efter. Efter två veckor av terminen ligger jag redan efter. Att börja jobba den här terminen var inte alls lätt. Har ju inte vilat något över jul eftersom jag skrev på uppsatsen, alternativt ångestade över att jag inte skrev på uppsatsen. Och jag har ett nytt jobb att pendla till. Och två gamla jobb. Och ett företag att driva. Och en ofärdig uppsats. Och några band att sjunga med/ planera och instudera inför att sjunga med (fyra) och några körer att sjunga i (två). Och en bluesworkshop att planera. Och en hälsa att ta hand om. Och jag förstår inte ens hur det här gick till? Jag skulle ju ha hur mycket tid över som helst den här våren? Hur blir det alltid såhär?

Seal | A Change Is Gonna Come

No comments :

Post a Comment