london dag 3


Detta:


Också: Jag hade velat tillbringa timmar i världens bästa affär, Paperchase på Tottenham Court Road. Men bara ett kort besök hanns med och kanske är det lika bra: jag hade blivit köpgalen annars. Detta strålande sneda höstljus i Hyde Park och vårt älskade afternoon tea. Glädjen över att jag visst hittar, så mycket bättre än jag tror, att det fungerar att gissa vilket håll man ska åt och så hamnar man rätt. Bussresorna; vi åkte så mycket buss på denna resa, tyckte så mycket mer om det än tunnelbanan trots att det tog längre tid. Lugnet i att sitta där, titta ut och vara tyst bredvid sin bästa vän. Om Hansonkonserten vet jag inte vad jag ska säga mer än att jag önskar att jag hade kunnat tala om det för mitt trettonåriga jag, att vad som helst för roligt kan hända sen, mycket roligare än man någonsin kan drömma ut.

Hanson | A Minute Without You

No comments :

Post a Comment