allt annat som hände i december


Nej, inte allt annat, förresten. Slutspurten inför terminskonserten på mitt ena jobb och skolavslutningen i kyrkan på mitt andra jobb har jag inte kunnat fota. För att inte tala om allt joxande med uppsatsen, eller den rediga förkylning jag dragit på mig de senaste dagarna. Men här är det som har fastnat på bild:


Jag repade med finaste bandet. Sjukt stela miner på samtliga. Det är nog bara att de är så extremt fokuserade. Hoppas jag.


Jag repade med Sångensemblen Amanda. Såhär ser det ut i vår replokal, ungefär.


Var på julkonsert med Svenska Manskören Boyz in Love och eftersom den var i hopplösa Hagakyrkan där det är pelare överallt såg jag ungefär såhär mycket.


Bersa drack glögg med nytt sugrör. :)


Vi hade julmys med bluesfamiljen. Alltså som en vanlig tisdagsblues, fast med en massa grym julmusik att dansa långsamt till, och ännu smarrigare fika än vanligt. Och livemusik! Här spelar Hannah och Mattias så himla grymt. Jag sjöng också ett gäng låtar, helt orepat och bara bara roligt. Så himla kul att sjunga till dansande publik, mer, mer!


Christoffer Johansson hade releasespelning för sin nya skiva Songs & Ballads och bluesfamiljen var där och dansade.

Nej, någon vila har det inte funnits tid till i december, men jag har varit lycklig, så lycklig.

Nåot jullov blir det inte heller, för nu har jag en dryg vecka på mig att skriva klart min c-uppsats. Håll tummarna för mig!

Bill Frisell | Have A Little Faith In Me

No comments :

Post a Comment