soulbandsfotograferingen


Om någon hade sagt till mig för ett år sedan att jag skulle köra i ett soulband vid det här laget hade jag väl smällt av. Men så fortsätter livet och roliga grejer händer och plötsligt körar man i ett soulband. :) Jag är med på min första spelning imorgon och nu i veckan fotade vi till affischen. Jag hade fruktansvärt roligt. Här är några outtakes.


Först fjärrstyrde jag kameran med mobilen lite snitsigt bakom benet, men sedan började det krångla (är ju inte helt på det klara med sådana avancerade grejer på min nya bebis än). Då bestämde jag mig för att ställa självutlösaren på tio sekunder. Och om jag skulle springa kunde ju lika väl alla göra det, tyckte jag. Så för varje bild var alla tvungna att byta plats på tio sekunder, och ingen fick bestämma något i förväg. Det blev ungefär såhär:


Och såhär blev affischen:


Jag är så himla glad att jag får hänga med det här grymma och snygga gänget.

KW and the Plupps | In the Stone

No comments :

Post a Comment