helgens vänner



"Jag är i Sverige, vill du ta en promenad?" är den sortens sms som definitivt hamnar på min favoritlista. Bulgarien är så långt bort.


På lördagen skänkte jag bort mina gratisbiljetter till Bokmässan på grund av mensvärk och ledsen. Bersa som paxade först kom med finchoklad från Kanolds som tack.


På kvällen var jag i bättre form och bjuden på middag hos Leander och Jakob. Här berättar Jakob något som är så roligt att Anna bryter ihop.


Vi sjöng en massa. Den här tonarten var i högsta laget för Jakobs vackra bas. :)


Albin har en annan teknik.


Och generellt hade vi bara så himla trevligt.


På söndagen var Karin och jag på operan och såg Billy Budd.


Här är Spogardh i diket. Jag är stolt <3

Veronica Maggio | Finns det en så finns det flera

No comments :

Post a Comment