i fredags + i lördags



Fredagslunch på skolan med ett helt gäng fina människor.


Sen fikade jag med Johan på Kanolds. Då kan man ju tro att detta var en bild på Johan, men det är det inte. Det är en bild på Lollo. Hon var nämligen också där, och eftersom det var fint att se henne fotade jag henne lite, och sedan glömde jag att fota Johan. Men ni vet ju hur han ser ut.


På kvällen var Alma och jag hemma hos Anna och hade myskväll eftersom Alma flyttar till Bryssel nu (!). Fint att hinna ses innan hon försvinner!


Lördagslunch och besök i några favoritbutiker med min älsklingssyssling Solveig.


Rum för Papper är farligt.


På kvällen var det blues night. Christoffer Johansson spelade helt fantastiskt, och jag var inställd på en lång natt (tidig morgon) men blev melankolisk och sorgsen och begav mig hemåt redan vid ett. Nåja, det kommer fler blues nights.

Jeff Buckley | Hallelujah

No comments :

Post a Comment