en tisdag


Här är en tisdag! Närmare bestämt den 25 juni.


Tog med mig storkameran på morgonpromenaden för en gångs skull. Nya favoritrundan går genom Kungsparken och Trädgårdsföreningen. Allt är så vackert.


Älskar frukt och frukost.


Dagens flygel.


När jag övat ett tag mötte jag Lollo för lunch. Hon berättade om sin pojkvän och log fint. :)


Älskar denna sallad, äter den flera gånger i månaden. Om jag kunde/ orkade laga mat skulle jag göra den hemma och äta ännu oftare.


Sedan traskade jag iväg till Valand för föreläsning.


Efter middagen träffade jag Anna H för fika och en kort promenad. Hon kände sig förkyld och trött, så jag fick inte fota henne framifrån, men jag tyckte hon var lika fin som vanligt förstås.


Sen var det blues night och alldeles för mörkt för att fota, men jag kände mig ändå ganska suddig, så det var lika bra. Suddig, och sånär som på det där sorgekornet jag bär på, så nästan helt igenom lycklig. And that's saying something.

No comments :

Post a Comment