helgen v. 22

eller: Tur att det är vardag ibland så man hinner vila upp sig emellan


Helgen började med after work med jobbet. Jag har verkligen så otroligt fina kollegor, här Kerstin och Marie. Kommer mer bilder från kvällen sen!


Vid tio kilade jag upp till Guldheden för "en snabb vända" på lindydansgolvet. Var hemma två. Eh.


Halv åtta på lördagen ringde väckarklockan för hel lång repdag, genrep och föreställning med musikdramakursen. Dessutom debuterade jag som trombonist, som ni kan se här på bilden av vårt spelmanslag. Alltså, kan knappt titta på den här bilden utan att tokskratta. Det var en upplevelse! :)


När vi hade haft föreställning drog jag snabbt vidare till Annas examensfest. Såhär glad var värdinnan!


Och såhär glad var jag! Vi åt en massa god mat och tokdansade och det kommer massa fler bilder från denna kväll också såklart.


Sen spelade bandet men då kunde jag inte fota för då stod ju jag där och sjöng. Det var så himla, himla roligt. Bilden har jag lånat av Karro.


Och så blev det söndag och jag vaknade tidigt som jag alltid gör (dock denna morgon ganska ofrivilligt, men vanans makt är stor) och tog min morgonpromenad.


Sedan gick jag på gudstjänst (!). Inte så mycket för att höra på Gud som för att höra på Karolina. Men han har ju sina sätt den där så han hade väl nån tanke med det här också.


Sedan övningskörde jag med min bästis och backade runt hörn och smög framlänges runt andra hörn där det var villaträdgårdar och barn och cyklister och annat farligt.


Och när vi ändå var där ikring kunde vi lika gärna ta en promenad i Skatås.


På kvällen åt jag middag med mina gymnasieklasskamrater! Elva av dem, i alla fall. Tänk att det är tio år sedan vi tog studenten ... Här är några som jag haffade innan vi skildes åt (hade förstås tänkt fota som en tok inne på restaurangen också, men där var det alldeles för mörkt). En fin avslutning på en fin helg!

No comments :

Post a Comment