en vecka i maj


En vecka i maj. Nu är jag snart ikapp med bloggandet!


Frukost med Johan. På Kanolds förstås.


En kväll i Kungsparken med dessa gentlemän.


Sommarens första Spirello!


Sen rep. Det här var dagen före min examenskonsert och naturligtvis spelade jag med min trio. Inte för att vi behövde repa så mycket. En fin sak med de här två är att vi fick så otroligt nycket beröm efter konserten för vårt samspel och vår lyhördhet. Tänker att det kanske blir så när man spelar ihop med sina finaste vänner.


Sen var jag och hejade på Johan när han sprang Göteborgsvarvet, som jag alltid brukar göra. Har ett speciellt ställe där jag brukar stå, och kan ju räkna ut ungefär när han brukar komma dit. Och sen möts vi efter målet så jag kan krama på honom och vara löjligt stolt (särskilt i år när det var sjukt varmt!) men framförallt äta upp hans kexchoklad. :)


Promenerade hem genom Botaniska. Har inte varit där en enda gång sedan jag flyttade från Guldheden. Jag saknar det, då var ju Botaniska bara utanför fönstret, bokstavligt talat. Hoppas på mer trädgårdshäng i sommar.

No comments :

Post a Comment