elinas 25-årsfest i kolsebro



När vi var i Linköping förra helgen sedan for vi ju iväg ut på landet för att fira Elinas 25-årsdag. Där var det himla fint och vi var glada.


Det är så fint med Annas vänner Carro (på badmintonbilden) och födelsedagsbarnet Elina (precis här ovanför) att jag också får känna dem nu! Efter de här åren av olika kalas och andra häng känns de ju som mina vänner och inte bara Annas. Är glad åt det!


Det var RÄTTSÅ mycket kameror på denna fest.


Sötparet!


Sen åt vi en himla massa god mat.


Carro är nog inte ledsen utan mest tankfull, det var ju quiz såklart.


När vi hade ätit och druckit och det hade blivit sent gick jag ut för att ta lite luft.


Och när jag kom tillbaka stod Anna i dörren. "Jag undrade vart du tog vägen! Men nu har jag hittat ett rum med en gitarr i, så jag sitter och spelar!" Och sedan hade Anna minikonsert för oss. Fint!


På morgonen vaknade jag tidigt som jag alltid gör, efter alldeles för få timmars sömn. Men det finns en fördel med att vakna tidigt: Man hinner med sin morgonpromenad.


Sådär såg den ut, sommarmorgonen.

Sofia Karlsson | Du var där

No comments :

Post a Comment