andra veckan på sommarlovet



Och sommarlovet fortsätter. Och jag har det fortfarande gött. Är glad. Och ledsen, och så överlever jag det med. Förra veckan, som var andra sommarlovsveckan, innehöll allt det ni ser ovan (här är första veckan). Ja, egentligen var det bara en halv vecka, för sedan åkte jag till Linköping på långhelg, det får ni se sen!

In other news: Har blivit insnöad på Fleetwood Mac, längtar till havet, drömmer varje natt att jag hånglar med olika män i min bekantskapskrets (någon som vill får gärna tyda detta), har blivit utknuffad från vårdteamet jag hörde till av min gynekolog för att jag inte är priopatient längre och andra behöver min plats bättre (vilket är sorgligt för att jag trivdes så bra med henne, och jobbigt att behöva etablera kontakt med en ny gynekolog, men såklart i grunden bra att min PCO-S är mer stabil (!!!)), har varit på sommarkursens första föreläsning idag och är ganska peppad på resten, tänker börja med dagens låt i blogginlägg igen som jag alltid hade förr; först nu är musiken helt och fullt min igen efter vintern.

Fleetwood Mac | Go Your Own Way

No comments :

Post a Comment