sista veckan i oktober



Så här såg den senaste veckan ut, ja utanför skolan i alla fall: höstpromenader, en filmkväll med Robin och Teresa, en frukost med Lollo, ett vackert höstljus.

Oktober är slut och trots ljuspunkterna, som har varit många tack vare mina nära, sången och hösten i den ordningen, önskar jag inget annat än att november ska bli annorlunda, Gud gör så att jag ska orka vara utan Viktor bättre än jag har orkat, orken jag hade räcker inte.

***

This past week looked like this, well at least outside of school: autumn walks, a movie night with Robin and Teresa, a breakfast with Lollo, beautiful autumn light.

October's over and in spite of the good moments, which have been several thanks to my dear ones, singing and autumn in that order, I wish nothing else than for November to ge different, God give me more strength to be without Viktor than I've had this month, because the strength I had isn't enough.


the Blind Boys of Alabama | I Shall Not Walk Alone

No comments :

Post a Comment