en annan torsdag


Försöker kicka igång fotograferandet och det gör jag ju helst som ni vet genom att fota allt jag gör, en hel dag. Sedan har jag ändå inte hunnit redigera bilderna, så det här är nästan två veckor sedan nu. Men i alla fall; här är min torsdag.


07:27 har jag redan varit vaken i en dryg halvtimme, men jag har så svårt att gå upp ur sängen nuförtiden.


08:21 Promenerar till skolan, Vasastan ser ut såhär idag.


10:06 Anna ställer i ordning efter musikdramalektionen.


10:31 Sen hänger vi i caféet i väntan på nästa lektion. Fina Elin går samma musikdramakurs som jag.


11:32 Tillbringar tid med Bizet och Micaëla.


11:47 Tillbaka i Vasa för att ...


... äta lunch med Emil.


14:02 Kammarmusikrep med en av de trevligaste och mest givande kammarmusikensembler jag någonsin haft.


14:53 I caféet säljer de ut sommarens glassförråd för tio kronor styck. Hallå eller! Vi fyndar på eftermiddagsfikat.


16:20 Paus i kammarkörsrepet.


17:35 Sen går jag till psykologen.


19:14 Göteborgs Symfoniker spelar Brahms Requiem som jag älskar, jag bangar INTE. Dessutom går vi ju för tjugo spänn.


21:11 Kliver ut i mörkret, uppfylld.


21:31 Köper frukost. Stör mig lite på att inte alla yoghurtar av samma typ har samma tjocklek på färgranden - antingen får den vara bred eller tunn tänker jag! Är det bara jag?


22:39 Diskar ...


22:56 ... och kvällspratar med Johan.

No comments :

Post a Comment