jordgubbar och kex



Den senaste veckan har jag bara jobbat, jobbat, jobbat (sex dagar av sju) och varit trött, trött, trött, därav bloggfrånvaron de senaste dagarna. En endaste ynka liten bild har det blivit, den ovan, som är från någon av mina och Viktors myskvällar, med film, kex och jordgubbar. Men igår var jag på ett fantastiskt fint bröllop som jag fortfarande var glad och lycklig över när jag vaknade i morse, och därifrån kommer bilder på släkt och sånt i mängder snart. Dessutom är jag ledig två hela dagar till och ska försöka redigera resten av roadtripbilderna och dessutom hinna träffa en vän eller två har jag tänkt. Och sova ikapp!

***

This past week I've been working, working, working (six days out of seven) and been tired, tired, tired, which is why I haven't blogged these past few days. The photo above is the only one I've taken, it's from one of my and Viktor's evenings with a movie, strawberries and biscuits. But yesterday I was at an amazing wedding, so lovely that I was still happy when I woke up this morning, and there will be tons of photos of family and stuff soon. Also I have two whole days more off from work and will try to edit the rest of the roadtrip photos, and have time left to see a friend or two, I think. And sleep!

Albin Gromer | Jag tror på dig

2 comments :

  1. sv: Ja, det har du helt rätt i. Luggen växer alltid ut igen. :) Såg bilderna från bröllopet på instagram förresten, jättefina ju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tack, vad roligt att du tyckte om dem! det kommer tjogvis med mer bilder från bröllopet i bloggen förstås. :)

      Delete