tours del 4: en lördagkväll



När vi äntligen på lördagkvällen fick ett sammanhängande sjok av ledig tid gick vi och åt middag på en restaurang med en uteservering på en liten mysig gräsmatta med träd runt omkring. Jag hade hunnit få min älskade egna promenad innan och varit på Fnac och drömt mig bort på franska, den lyckan och nostalgin alltså!, så jag var på gott humör! Senare på kvällen såg vi på Melodifestivalen, alldeles för många på samma hotellrum; första gången på år och dar som jag har bevittnat spektaklet men jag tyckte att det var väldigt trevligt. Och så klart roligt att Sverige både ställde upp med en råt som jag verkligen tycker är bra, och vann.

***

Dinner on Saturday evening at a restaurant that had tables outside on the grass and among trees. Just before that I finally got my beloved walk on my own, I spent time at Fnac and dreamed in French, that happiness!, so I was in a good mood.

2 comments :

  1. That first portrait made me smile so big, it is so beautiful!! I don't know how you do it, but I hope you never stop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, that's so nice of you! I hope I never stop too. :)

      Delete