paris del 3: strosa längs med seine



När vi hade varit på Père-Lachaise hade vi en liten stund över innan vi skulle resa vidare och dessutom började det bli lunchdags, så vi gav oss in mot stan och strosade längs med Seine en stund som sig bör när man är turist. I Quartier Latin fick vi tag i crêpes och efterrättscrêpes; jag hade ju lovat mig själv att äta crêpes varje dag i Frankrike. Det lyckades jag inte med sen i alla fall, men jag gjorde mitt bästa!

***

When we left Père-Lachaise we had a little time before it was time to travel on, and also it was time for lunch, so we headed downtown to take a little walk along the Seine as tourists should. In Quartier Latin we found ourselves some crêpes and dessert crêpes; I had promised myself to eat crêpes every day in France. Unfortunately I wasn't able to do that after all, but I did my best!

Elliott Smith | L.A.

No comments :

Post a Comment