utsikten



Som sagt så tycker jag att det är härligt att bläddra igenom arkiven. (Jag blir så illa tvungen nu när jag är sjuk och inte fotar något, men ändå vill leka med Photoshop för att förströ mig lite.) Man hittar så många pärlor, och framförallt, mönster. Jag hade ingen aning om att jag hade tagit så många bilder på den här utsikten, bara att jag trivdes så med att se den varje dag; det är klart att jag var tvungen att fånga den. Återigen gläds jag åt att vara en person som fotar.

***

Like I've said before, I really enjoy looking through my photo archives on the computer. (Also I have to, now that I'm sick I don't take any photos, but I still wanted to play a little in Photoshop to make time pass.) I find so many treasures, and more than that, patterns. I had no idea I had taken so many photos of this view - I just knew I loved seeing it every day; naturally I had to capture it. Once again I'm glad to be a person who takes pictures.

2 comments :