julen via instagram



Mamma ska sy en ny balklänning till mig till trettondagsbalen + jag slår in julklappar över hela matsalsbordet


Det visade sig att mossan glädjande nog faktiskt var flamsäker! + jag åker hem till föräldrarna för att hjälpa till att klä granen


Hemma hos mamma och pappa fastnar genast Viktor i en bok med den inspirerande titeln "Göteborgarnas spårvägar hundra år 1979" + en av mormors gamla fåglar


Åka bil till julfirandet


Det var inte såhär vackert i verkligheten + Viktor har paltkoma på Max i Jönköping


Tomten hittar fast jag är på ett annat ställe den här julen + den lilla bryr sig bara om granen, inget annat duger som underhållning


Kalle Anka + julben


Den finaste paketinslagning jag någonsin fått + dess innehåll


Många omgångar Bezzerwizzer på julaftonskvällen + midnattsmässan i Överjärna kyrka


Snyggaste mössan för alla åldrar + juldagspromenaden


Hem till Göteborg igen + världens bästa extrastora pandalakrits hade Viktors pappa med sig från Finland

Sydney Philharmonia Motet Choir | the Three Drovers

No comments :

Post a Comment