ett buskap som detta



Jag har varit glad den här veckan ändå, glad trots regnet (det brukar inte störa mig så mycket men efter de två senaste årens gnistrande vita jular hade jag liksom tänkt att det skulle vara så nu med ... Hur tänkte jag där? Det är ju Göteborg vi pratar om) och stressen. För jag började lyssna på adventsmusiken i veckan och hur kan man vara annat än glad när man har ett budskap som det ovan i lurarna?

Glad advent!

***

I've been happy this week, happy even though it's been raining (I don't mind the rain normally but after the two past years' glistening white Christmases I had sort of expected it to be like that this year as well ... What was I thinking? This is Göteborg after all) and the stress. Because I started listening to the advent music this week, and how could I be anything but happy with a message like the one above in my headphones? (I can't translate it to correct oldish-sounding English but it's something along the lines of: "Daughter of Zion, lift up your head! Heaven is near. Call out Hosanna! Behold, your King is here!")

Happy Advent!


Otto Olsson | Advent

No comments :

Post a Comment