en annan promenad i arvika


Vi hann gå ut till Ingesund också medan jag var i Arvika. Det var fortsatt härligt dimmigt ljus.


Man kunde tro att jag har tröttnat på kort skärpedjup vid det här laget, men icke. Jag tycker fortfarande att det är förtrollande. Det är väl härligt att bli fäst vid saker?


Jag blir tokigt julsugen av den här bilden! Snart är det dags för gran och ljus och alltihop, snart snart snart!


Det här huset har uppenbarligen allt man behöver! Jesus, glass, tak över huvet och något varmt att dricka.


Promenaden fin som attan alltså, men musikhögskolan därute tyckte jag var ful som stryk, så den blev det inga bilder alls på. (Nog för att det finns negativa saker att säga om musikhögskolan jag själv hör till, men fin är den i alla fall.)

Keith Jarrett | the Wind

No comments :

Post a Comment