en säl som heter kristin



I fredags knallade vi runt på Liseberg. Åse vann en säl på kramdjurlotteriet. Jag valde den vinnade siffran, så hon kallar den Kristin efter mig. Vilken ära! // On Friday we spent some time at Liseberg. Åse won a seal in the plush toy lottery. I chose her number, so she named it after me. What an honour!


Här står vi och väntar på att Håkan ska kliva på scen. Det var sjukt mycket folk. Tyvärr hade jag en så himla dålig ryggdag att jag fick gå efter halva spelningen. Ibland känns det bara som att ryggen ska brytas av. Det var så länge sedan den gjorde så ont, jag blev både förvånad och ledsen. Men när det väl har börjat göra ont blir det inte bättre, så det var lika bra att jag gick hem. Trist, trist.

***

Here we're waiting for Håkan Hellström to get on stage. It was so crowded. Unfortunately I had a really bad back day and had to leave in the middle of the gig. Sometimes it feels like my back is going to snap in two. It hasn't been hurting like that for a ling time, I got both sad and surprised. But when it has started hurting it doesn't get better, so I didn't have a choice but to leave. Too bad.

Håkan Hellström | Dom kommer kliva på dig igen

No comments :

Post a Comment