den här personen



Den här personen som är den vackraste jag vet har varit här i knappt ett dygn och nu är han på väg tillbaka till Arvika igen. Han har alltså flyttat dit för att gå på musikhögskolan. Hittills har jag mest varit glad åt att han kom in och inte tänkt så mycket på hur jobbigt det kommer bli. Men det är klart att det kommer bli jobbigt. Är jobbigt.

För övrigt kan jag meddela att vi storbråkar hela tiden och har försökt göra slut minst tre gånger den senaste månaden men varje gång vi försöker slutar det med att vi ligger i varsin pöl och gråter och till slut blir det så svårt att andas att vi bestämmer oss för att det MÅSTE finnas ett annat och bättre sätt än att göra slut. Det är något helt nytt för mig. Alla andra jag har gjort slut med har varit ganska ... clean-cut om man säger så. "Nu är det dags", liksom. Och efteråt har jag varit mer eller mindre ledsen/ arg/ förtvivlad förstås, men ingenting kommer i närheten av detta. Vi KAN inte göra slut. Det är helt sjukt.

Två veckor tills vi ses nästa gång ...

Björk | Unravel

No comments :

Post a Comment