steer clear



Det verkar som att jag behöver en liten bloggpaus. Dels har jag börjat sommarjobba på allvar och medan jag vänjer mig vid allt det nya har jag svårt att hitta tid att fota, dels är jag ganska låg just nu - framför allt låg på energi och drivkraft - och tillbringar det mesta av min lediga tid i soffan framför några avsnitt av Glee. Med bloggpaus menar jag nog inte att jag inte kommer blogga alls; bara inte lika ofta, och kanske oregelbundet. Men jag behöver vila helt enkelt och när jag vilar har jag sällan något att fota eller skriva om. Jag tänker att jag bara får vänta ut det, så kommer det nog igång igen så småningom. Om inte annat har jag snart slut på Glee-avsnitt ...

***

It seems like I need a blog break. I've started my summer job now and while I'm adjusting to all the new experiences it's hard to find time to take photos. I'm also a little down right now - low on energy most of all - and I spend most of my free time in the couch watching Glee. By blog break I probably don't mean I'm not going to blog at all; just not as often, and not regulary. But I simply need to rest, and when I rest I rarely have anything to photograph or write about. I'm thinking I'll just have to wait it out, and sooner or later I'll be back in my groove. If nothing else I'll be running out of Glee episodes soon ...

John Mayer | In Your Atmosphere

No comments :

Post a Comment